Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

OK. Start de PC dan eens op in "veilige modus met netwerkverbinding" en probeer dan je mailprogramma eens. Benieuwd of dan hetzelfde gebeurt ?

Geplaatst: (aangepast)

Welk antivirusprogramma heb je ? Indien dit een free versie is, verwijder die dan eens volledig via Configuratiescherm -> Software, laat dan CCleaner scannen en probeer dan eens opnieuw in normale modus of Live Mail dan werkt.

CCleaner mag je zo uitvoeren:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

aangepast door kape
Geplaatst:

Heb je van die betaalde versie geen CD/DVD of een downloadlink waar je deze opnieuw zou kunnen binnenhalen (binnen het bestaande abonnement).

Geplaatst:
Met mijn provider geen problemen,heb vele voordelen(financieel)
Heb je dir provider dan al eens gecontacteerd met je probleem. Mogelijk kan hun helpdesk dan eens nakijken of er hetzij op hun server, hetzij bij jou geen probleem zit ?
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.