Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik gebruik al een tijdje 'libre office' voor al mijn lijstjes, tabellen etc...

nu hoor ik van collega's dat zij heel tevreden zijn over "open office"..en dat zij daar zo goed als 'alles' mee kunnen doen.

Vandaar dus mijn vraag ...is open office "beter" dan libre office.....

kan er mij iemand nu eens het verschil tussen die 2 duidelijk maken en waarin zijn ze dan wel goed of niet goed in vergelijking tov elkaar .

mijn tweede vraag is dan ...veronderstel dat ik 'libre office' d'er uit gooi en 'open office installeer ....wat dan met mijn bestaande files, bestanden, tabellen etc die ik met libre office heb gecreerd

mvg,

leo

Geplaatst:

Hallo Leo,

De twee paketten zijn eigenlijk zo goed als identiek, de twee versies worden alleen door twee open source groepen beheerd. Ik gebruik beiden door elkaar (op ververschillende machines) en heb eigenlijk nog nooit problemen gehad, ze zijn voor zover ik weet compatibel met elkaar.

Je hoeft dus niet te veranderen van versie, in de praktijk zijn blijkbaar identiek.

Groeten,

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.