Ga naar inhoud

Partitie kwijt


Chanthal

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nu we alle letters kennen, zou ik je nog eens willen vragen om eerst nog een andere zoek-opdracht uit te voeren:

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
C:\;M6d
D:\;M6d
E:\;M6d
F:\;M6d

  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek.exe Version 4.0.0.4 Updated 30-07-2013

Tool run by Chanthal on wo 31-07-2013 at 16:13:14,70.

Microsoft Windows 7 Ultimate 6.1.7601 Service Pack 1 x86

Running in: Normal Mode Internet Access Detected

Launched: C:\Users\Chanthal\Downloads\zoek.exe [script inserted]

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results30-07-2013-1950.log 30120 bytes

C:\zoek-results31-07-2013-0958.log 663 bytes

C:\zoek-results31-07-2013-1011.log 580 bytes

C:\zoek-results31-07-2013-1026.log 813 bytes

==== Folders in C:\ 0-6 Months Old ======================

2013-02-13 14:31:14 -------- d-sh--w- C:\\Recovery

2013-02-14 00:01:16 -------- d-----w- C:\\TokensBackup

2013-02-15 11:19:42 -------- d-----w- C:\\Windows.old

==== Folders in D:\ 0-6 Months Old ======================

No folders found aged 0-6 months

==== Folders in E:\ 0-6 Months Old ======================

No folders found aged 0-6 months

==== Folders in F:\ 0-6 Months Old ======================

No folders found aged 0-6 months

==== EOF on wo 31-07-2013 at 16:14:19,91 ======================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook nog even geprobeerd F opnieuw aan te maken zoals je zei maar dan moet ik een nieuwe map aanmaken en kan dus niet alleen de letter F selecteren, dan moet ik toch écht nog een mapje maken en dan komt hij niet boven aan de lijst me schijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even het bijkomend advies van de collega's gevraagd ... want hier stapelen zich wel héél vreemde zaken op :dong:

Ondertussen kan je misschien Checkdisk eens laten lopen (mocht je dat nog niet gedaan hebben):

  • Windows 7 en Vista
  • Ga naar Start - Computer.
  • Klik met de rechtermuisknop op de schijf bij Vasteschijfstations en kies Eigenschappen.
  • Ga naar het tabblad Extra.
  • Klik bij Foutcontrole op Nu controleren.
  • Geef zonodig aan dat je wilt doorgaan.
  • Vink aan: Beschadigde sectoren zoeken en repareren. Start.
  • Als er nog bestanden open staan wordt gevraagd of je de schijf wil controleren als de computer wordt opgestart.Klik op Ja en start de computer opnieuw op.
  • De harde schijf wordt nu getest. Het programma geeft aan wat de voortgang is, en welke reparaties er worden uitgevoerd.
  • Na de controle wordt een afsluitcode vermeld: 0 = geen fouten gevonden, 1 = er zijn fouten gevonden en opgelost.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had wel chkdsk gedaan gister, maar dat floept zo snel weg dat ik niet heb kunnen zien of daar wat uit kwam, handmatig controleren gaat niet, want hij mag niet in gebruik zijn zegt ie.

- - - Updated - - -

Maar ben met je eens hij doet rare dingen, want ik kan ook geen systeemherstel uitvoeren en dus ook geen herstelpunt maken, maar daar probeer ik eerst nog even via de foutcode achter te komen als dat lukt. Beetje gek dat dat zomaar gebeurd eigenlijk, heb geen virus niets...

- - - Updated - - -

Systeemherstel heb ik weer geregeld, die stond blijkbaar in services uitgeschakeld, die heb ik op handmatig gezet en nu kan ik weer herstelpunten maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze gegevens zijn dus identiek aan wat Speccy eerder aangaf: op je WD van 600 gb zit een C- (Systeem) (79 gb), E- (Data) (103 gb) en F-partitie (Downloads & Movies) (414 gb). De tweede schijf is dus niet te vinden. Een F-partitie hoeven we in Systeembeheer dus niet meer aan te maken.

Probeer het daar dan eens met het aanmaken van de D-partitie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.