Ga naar inhoud

dvd werkt niet

Yanii

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb de oude laptop (HP Compaq nc6320) van mijn stiefma gekregen, alles werkt goed maar wanneer ik een cd/dvd wil afspelen begint hij te haperen of loopt hij volledig vast en kan ik de cd/dvd niet afspelen.

Elke keer dat ik hem opstart verschijnt er ook een vakje waarin staat dat er hardware update is en als ik hem dan update dan vind hij de update niet, mischien heeft het er mee te maken maar ik weet niet zeker :s Alsjeblief help me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Yanii,

:welkom: op PCH!.

maar wanneer ik een cd/dvd wil afspelen begint hij te haperen of loopt hij volledig vast en kan ik de cd/dvd niet afspelen.

Haperde de cd/dvd speler bij alle cd/dvd's of bij een bepaalde cd/dvd?

Kijk bij Computerbeheer >> Apparaatbeheer >> zie je een gele driehoekje bij DVD-/cd-rom stations ?

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij alle cd/dvd's hapert hij, ik heb gekeken bij apparaatbeheer en er staat geen geel driehoekje.

Ik heb ook al gezocht naar drivers voor mijn CD/DVD station maar die zijn nergens te vinden :s

aangepast door iEscape
overbodig quoted verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.