Ga naar inhoud

per ongeluk iets verwijderd

Feyenoord

Aanbevolen berichten

Clarkie ik heb per ongeluk iets verwijderd waardoor mijn beeldscherm vergroot is (ik denk iets met de ATI) hoe kan ik het terug downloaden wil je me aub helpen

en ik weet ook niet hoe ik een discussie moet laten beginnen wil je me aun helpen

Heb je reeds geprobeerd om terug te keren naar een tijdstip van normale werking door het terugzetten van een herstelpunt ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK wou mijn pc opruimen daarom heb ik het volgende gedaan

deze computer - programma s installeren of verwijderen - daarna heb ik per ongeluk een ati programma verwijdert waardoor het beeld vergroot is

- - - Updated - - -

hoe doe ik dat ?

- - - Updated - - -

hoe doe ik dat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet zoals Asus reeds aanraadde, een herstelpunt terug naar een datum vóór je die ATI per ongeluk verwijderd hebt.

Hoe je in Windows XP een herstelpunt terugzet, kan je hier uitgebreid lezen:

Windows XP terugzetten naar een vorige staat

- - - Updated - - -

Meld u bij Windows aan als beheerder.

Klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma's, Bureau-accessoires en Systeemwerkset aan en klik op Systeemherstel.

2828481.png

Klik op de pagina Systeemherstel op de optie Een eerdere status van de computer herstellen en klik vervolgens op Volgende.

2828482.PNG

Klik op de pagina Selecteer een herstelpunt op het meest recente herstelpunt in de lijst Klik op een herstelpunt in deze lijst en klik op Volgende.

Opmerking Mogelijk wordt er een bericht weergegeven met de configuratiewijzigingen die door Systeemherstel worden aangebracht. Klik op OK.

2828483.png

Klik op de pagina Keuze van herstelpunt bevestigen op Volgende. De vorige configuratie van Windows XP wordt hersteld en de computer wordt opnieuw opgestart.

Meld u als beheerder aan op de computer. Klik vervolgens op de Systeemherstel-pagina Herstellen voltooid op OK.

2828484.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.