Ga naar inhoud

Blue Screen of Death sinds schone installatie windows 8

Aanbevolen berichten

Goedendag,

Ik heb een schone installatie van windows 7 naar windows 8 gedaan.

Telkens als ik bezig ben op de pc dan loopt hij vast en reboot hij vanzelf daarna krijg ik een scherm waar op staat:

C:\windows\Minidump\073031-8531-01.dmp

C:\Users\mijnnaam\Appdate\Local\Temp\WER-341968-0.sysdata.xml

C:\Windows\MEMORY.DMP

Ik kom er zelf niet meer uit via google ook niet meer.

Wie kan mij helpen?

Mvg,

REDSalvation

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A

Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S)

Sla het bestand op je bureaublad op.

Voeg nu het bestand toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle drivers zijn up to date inclusief de BIOS.

Maar volgensmij is het opgelost.

Ik heb namenlijk AlSuiteII Gedeinstalleerd (hier zitten een aantal drivers en programma's in 1 overzichtelijk programma)

En sindsdien heb ik nog geen vastloper/BSOD gehad ik zal het nu weer installeren kijken of het dan weer terug komt.

Alvast bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem de hele nacht aan laten staan (moest nog wat downloaden) en vanochtend werkte hij nog naar behoren.

Toen AISuite weer geinstalleerd en binnen vijf minuten liep die compleet vast reboote ook niet meer uit zichzelf.

ik gebruik AISuite verder niet dus weer verwijderd en allen Fan Expert 2 (werkt op mijn TUF is eigenlijk voor ROG moederboarden)

Geinstalleerd en hij draaid nog steeds.

Grootste problemen zitten hem volgensmij in USB3.0 Boost en USB Charger en dat soort programma's.

Ik laat na het weekend weer van me horen dan weet ik het 99% procent zeker dat het daar aan lag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.