Ga naar inhoud

All in one pc

Aanbevolen berichten

Hallo, hier ben ik weer!

Na veel wikken en wegen ga ik toch gaan voor een 'all in one' pc. Ik was eerst van plan om over te stappen naar mac, maar er zijn veel programma's die ik nu gebruik die niet draaien op mac.

Maar nu, ik heb even rond 'gesurft' naar een 'all in one' en er zijn zoveel modellen beschikbaar dat dit weer moeilijk word.

Huis en tuin gebruik, multimedia toepassingen, grote capaciteit hdd, goede grafische kaart, snelle processor, ik gebruik die ook voor monteren van films en foto's.

Is da ook mogelijk om een ssd schijf en een sata te hebben? Voor de opstart te bevorderen.

Welk merk is daar het meest geschikt voor?

Iemand ervaring met dit soort pc's?

Met mijn vraag is het niet gemakkelijk om de stappenplan te volgen.

Bedankt.

Mich

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarvoor gebruik ik meestal mijn pc:

Huis en tuin gebruik, multimedia toepassingen, grote capaciteit hdd, goede grafische kaart, snelle processor, ik gebruik die ook voor monteren van films en foto's.

Is da ook mogelijk om een ssd schijf en een sata te hebben? Voor de opstart te bevorderen.

Welk merk is daar het meest geschikt voor?

Ja, mijn budget ligt op maximum €2000

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor u deze samenstelling gedaan.

Intel® Core™ i7-3770K

16 Gb geheugen

256 GB SSD voor snelle opstart van PC doch ook voor snelle opstart van programma

2 TB harddisk zodat je voloende opslag heb voor film montage enz.

Een zeer stille processor koeler dat veel stiller is dan de standaard.

Blu-ray brander zodat je ook Blu-ray kan lezen en branden

650 Watt voeding wat ruim voldoende is.

2 GB videokaart GTX770 - DDR5 dat zeker ten goed komt voor film montage.

Windows 8 - 64 bits

Indien je ook een scherm wilt dan kan ik de moederbord aanpassen zodat er ook een scherm bij kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.