Ga naar inhoud

PC start heletijd opnieuw op


yvesm

Aanbevolen berichten

Ik wilde deze middag mijn pc opstarten maar helaas kreeg ik geen beeld meer en herstart de pc zichzelf helemaal opnieuw.

Wanneer de pc zich heropstart springen de fans voor een 2 tal seconden aan dan sluit hij zichzelf weer af.

Hierna springt hij opnieuw op maar voor een langere periode een 15 tal seconden voor hij weer afsluit.

Hieronder de specs van de oc

Vista home edition

Intel core i3-540

Asrock h55m-le moederbord

8gb ddr3 kingston

Samsung 750 gb hdd

Asus hd5670 1gb

Dit is ovegenomen van mijn factuur dus meer heb ik niet

Hopelijk weet iemand een oplossing voor me of toch een lichte aanwijzing wat er verkeerd is en wat mijn mogelijkheden zijn

Groetjes

Yves

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start de pc wel in Veilige Modus, in veilige modus geraak je door tijdens het opstarten herhaaldelijk op de F8 toets te drukken.

Hierbij verschijnt een menu waarin je kiest voor Veilige Modus. Lukt dit wel?

Anders kan je eens opstarten met enkel essentiële hardware, zoals één geheugen latje, je grafische kaart. Je dvd-station, diskette station, cardreaders en dergelijk koppel je dan allemaal los.

Start je pc dan wel op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is opgelost 1 van de 2 ram sleuven op het moederbord is kapot. We hadden alles eruit gehaald en toen bleef de pc draaien dus hadden we alles 1 voor 1 terug aangesloten en bleek dat de pc problemen gaf bij het steken van de 2de ram lat....

Bedankt voor de hulp zal me binnekort wel een nieuw moederbord aanschaffen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat je het hebt kunnen oplossen :top:

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten

door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.