Ga naar inhoud

thuisgroep werkt niet naar behoren

Crista77

Aanbevolen berichten

Beste Lezers,

Ik heb een thuisgroep aangemaakt in windows 8. ik werk met 2 laptops, nu kan ik een laptop gewoon zien en bewerken, maar de andere laptop zie ik wel, maar geregeld kan ik er niet mee werken, hij geeft het volgende aan (bron voor bestand en printerindeling is wel online, maar reageert niet op verbindingspogingen. De externe computer reageert niet op verbindingspogingen via poort 445, mogelijk vanwege instellingen van de firewall of het beveiligingsbeleid, of doordat de externe computer tijdelijk niet beschikbaar is. Er zijn geen problemen gevonden met de firewall op uw computer). nu ben ik met allerlei oplossingen bezig geweest, maar niets helpt, ik kan soms er even in en dan na een paar minuten geeft hij aan dat de laptop niet beschikbaar is. Na verder onderzoek ligt het volgens de probleemoplossing waarschijnlijk aan de firewall, , maar ik heb ook al geprobeerd om de firewall uit te schakelen, maar ook dat werkt niet. Ik heb wel in de firewall homegroup aangevinkt. heeft iemand anders hier ook ervaring mee gehad en weet die persoon misschien wat de oplossing kan zijn, dan hoor ik het graag, want zover ik weet heb ik al allerlei dingen uitgeprobeerd, maar tot op heden geen resultaat, ik werk trouwens met draadloos internet. ik werk nu steeds met een usb stick is niet heel handig. De slaapstand heb ik ook uitgezet.

Alvast bedankt,

Groetjes Crista.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi daisy. Ik ben hier ook mee bezig geweest maar helaas geen resultaat. Ik kan nu helemaal niet meer in beide computers. Ik denk dat ik moet kijken of ik de hele thuisgroep kan verwijderen en dan alkes opnieuw.ik weet niet hoe ik dat ga doen. Maar bedankt voor je reactie. Groetjes crista

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.