Ga naar inhoud

[OPGELOST] kan niks meer dowloaden

karla.otten

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb heb SP 3 geinstaleerd, kan geen programma's meer verwijderen. Maar kan ook geen enkel bestand/programma dowloaden. Heb geprobeerd Untillities 2008 te dowloaden maar op het moment dat hij moet gaan installeren krijg ik een foutmelding. Probreer andere programma's te dowloaden maar krijg de zelfe melding. Moet ik SP3 eraf gooien en zo ja hoe? En hoe krijg ik SP2 terug als ik niks kan downloaden

Ik ben nu echt ten einde raad, graag hulp a.u.b.

Groetjes, Karla

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Soms helemaal niks, en een enkele keer dat er geen verbinding meer is dan krijg ik, de verbinding met internet is verbroken wilt u een rapport verzenden.

Het gaat als volgt: hij kopieer eerst het bestand, dan klik ik op uitvoeren en als hij dan zou moeten installleren krijg ik die foutmelding. Een keer heb ik de foutmelding: In drwes32 exe fout opgetreden ontvangen.

Ik weet het ook niet waarom dit gebeurd, heb dit probleem sind is AVG 8.0 heb geinstalleerd deze werkt niet, wil hem verwijderen maar dat lukt helemaal niet en opnieuw installeren al hellemaal niet omdat ik niet meer kan downloaden. Ligt dit aan SP3

of is er iets anders mis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet zeker, maar het zou kunnen zijn dat er een virus op uw pc zit.

Onze HJT-experts zullen u hiermee verder helpen.

Download HJThis naar uw bureaublad. Open het bestand en klik op Do a system scan and save a log file. Post het logje in een nieuw antwoord.

Anders zal u inderdaad SP3 moeten verwijderen en het bij SP2 houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.