Ga naar inhoud

[OPGELOST] kan niks meer dowloaden

karla.otten

Aanbevolen berichten

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@ DJ_ke,

Neen ik heb de setup naar haar gestuurd. Dus ze zal nog niets kunnen downloaden.
Bedankt voor de info.

@ Karla,

Probeer dan eens het volgende. Open Internet Explorer -> Extra -> Internetopties -> tabblad Geavanceerd. Zoek daar naar de optie "Browserextensies van derden inschakelen". Neem daar het vinkje weg. Start dan de PC terug op en kijk dan eens of downloaden van programma's wel lukt. Zo niet ... terug de originele instelling instellen (terug vinkje plaatsen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samengevat: je kan niets downloaden, niets installeren, niets deïnstalleren, en alle programmas blijven vast hangen (je kan ze niet sluiten), je kan geen HJT log maken omdat je het niet kan downloaden,...

Ik zou echt niet weten wat er gaande is...

Probeer eens een systeemherstel naar een vorige periode?

Iets anders dan trial and error weet ik niet

Hoe je dit juist doet hangt af van je besturingssysteem, heb je xp of vista?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samengevat: je kan niets downloaden, niets installeren, niets deïnstalleren, en alle programmas blijven vast hangen (je kan ze niet sluiten), je kan geen HJT log maken omdat je het niet kan downloaden,...

Ik zou echt niet weten wat er gaande is...

Probeer eens een systeemherstel naar een vorige periode?

Iets anders dan trial and error weet ik niet

Hoe je dit juist doet hangt af van je besturingssysteem, heb je xp of vista?

HJT-logs kan ze wel maken. Maar HiJackThis heeft ze niet kunnen downloaden, dus ik heb het naar haar gemaild.

In de HJT-log staat dat ze Windows XP SP3 heeft en IE 7.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Karla,

Kan je via Start -> Uitvoeren eens proberen of je de taak sfc /scannow kan invoeren (let op de spatie voor de slash) ... en daarna laten uitvoeren. Daar wordt normaal naar je Windows CD gevraagd tijdens het runnen. Hou deze dus al maar klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Allereerst hatelijk bedankt voor alle reacties en moeite die jullie voor me hebben gedaan!!!!!!!!!!

Maar ik heb de computer weggebracht naar de zaak waar ik deze heb gekocht. Laat ze maar uitzoeken wat het probleem is.

Ik zal terzijner tijd nog laten weten wat het daadwerkelijke probleem was, en vragen hoe dit is opgelost zodat jullie dat e.v.t. voor een volgende keer kunnen gebruiken

Groetjes, Karla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.