Ga naar inhoud

[OPGELOST] Ergernis over IE 7

ward

Aanbevolen berichten

Hoi vrienden forummers,

Heb me al dikwijls geergerd dat ik in IE 7 een venster wil sluiten via het rode kruisje uit gewoonte als er nog een ander venster achter het 2de open staat, men moet dan naar het kruisje op de desbetreffende tab gaan om te sluiten. Vind dit zeer vervelend en eigenlijk onlogisch ook, waarom staat dat rood kruisje er dan nog, als men het toch niet kan gebruiken?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp uw vraag niet helemaal correct. Dus u hebt 1 venster van IE7 openstaan met verschillende tabbladen? En u wenst deze in 1 keer beide tabbladen te sluiten? Dit kan u door gewoon op het rode kruisje rechtsboven het scherm klikken.

Kan u zichzelf nog even verduidelijken want bij u gaat het precies nog wat anders?

Mvg Karel

beheeder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp uw vraag niet helemaal correct. Dus u hebt 1 venster van IE7 openstaan met verschillende tabbladen? En u wenst deze in 1 keer beide tabbladen te sluiten? Dit kan u door gewoon op het rode kruisje rechtsboven het scherm klikken.

Kan u zichzelf nog even verduidelijken want bij u gaat het precies nog wat anders?

Mvg Karel

beheeder

Dus heb een 2de venster open staan, er staan 2 tabs één zonder x en één met x waarvan het venster dus open staat. Dit laatste kan niet gesloten worden met het rode x rechts bovenaan.

Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien u toch niet zo blij bent met IE7 zou ik u een alternatief aanraden.

Firefox 3 , waarbij je de tabs wel kan dicht doen zonder dat die tab ook actief is.

Maar ik denk dat je dat bij IE7 ook zo kan instellen.

Maar Firefox 3 is echt veel beter dan IE7, dus het proberen waard!

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien u toch niet zo blij bent met IE7 zou ik u een alternatief aanraden.

Firefox 3 , waarbij je de tabs wel kan dicht doen zonder dat die tab ook actief is.

Maar ik denk dat je dat bij IE7 ook zo kan instellen.

Maar Firefox 3 is echt veel beter dan IE7, dus het proberen waard!

Grtz

Heb ik nog horen zeggen, thx voor de tip. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En met de toetsencombinatie ctrl+w sluit je enkel de tab waar je op dat moment naar kijkt. Dit werkt voor FF en IE7 en zo heb je geen rood kruisje meer nodig om af te sluiten.

Als men op deze manier de tabs sluit, zal IE7 zichzelf afsluiten bij de laatste tab, FF blijft open zonder tabs.

KW, ook thx, interessant. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.