Ga naar inhoud

Mozilla firefox chrahst!

agie

Aanbevolen berichten

Toch weer problemen met Mozilla Firefox.

Ik kreeg een melding van Mozilla dat deze gecrasht was en opnieuw moest opstarten maar het laden van de pagina's verliep toch weer trager totdat ik de melding kreeg om mijn ethernet controller - stuurprogramma te installeren.

Dit heb ik niet terug kunnen vinden op mijn pc en heb deze opnieuw moeten downloaden en installeren.

Maar toch.....blijft het laden van de pagina's weer traag en kan ik Mozilla weer wel opnieuw initialiseren maar ik vraag me af

of dit nu wel normaal is.?

Kan de oorzaak zijn dat ik op Bol.com veel switch tussen de pagina's en het laden van de pagina's dat Mozilla

crasht...het lijkt me van niet, maar ja...je blijft naar de oorzaak zoeken.

Ik denk er nu over om een andere browser te nemen, of lost dat het probleem niet op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb IE gebuikt en opent de pagina's normaal.

Ik heb verder nog geen reacties van anderen over hun ervaring met Mozilla en ben toch eigenlijk benieuwd of hun het probleem herkennen.

Ik wil nu IE en een tijdje gaan gebruiken en zien hoe deze het doet op langer termijn .

aangepast door agie
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.