Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Heden, via de Nero Shop Online, Nero 12.5 (downloadversie) besteld.

Een mail bevestigde mij deze aankoop en verschafte mij ook alle nodige gegevens (o.a. het serienummer) en de link voor de download. De download werd opgeslagen op mijn PC.

Op de vraag om "Uitvoering" van die download opent zich een dialoogvenster "Extracting" (die volledig wordt uitgevoerd) en even later wordt mij gevraagd of er wijzigingen aan mijn PC mogen worden aangebracht waarop "Bevestigend" wordt geantwoord.

En dan stopt het en heb ik het voorrecht om te staren op mijn "Bureaublad" en gebeurt er absoluut niets meer.

Ik startte nog even mijn PC op maar eveneens zonder enig gevolg op de gedownloade versie.

Naast Windows 8 heb ik ook nog Norton 360 op mijn PC staan.

Kan iemand mij helpen om die download tot een goed einde te brengen?

Mvg., Luc-Jules

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Welke van onderstaande versies van Nero heb je gekocht?

post-23245-1417705506,9136_thumb.jpg

Heb je ook lang genoeg gewacht na het laatste venster, want ik weet uit ervaring dat de installatie niet zo snel verloopt van een volledige suite.

Geplaatst:

Dag,

Gekochte versie: Nero 12

Wachttijd: ongeveer 6 à 7 minuten.

Volgende stap: opnieuw om "Uitvoeren" vragen en dan een landere wachttijd in acht nemen.

Bedankt alvast voor de bestede aandacht,

Luc-Jules

Geplaatst:

Gisteren en vandaag telkens ruim één uur geduld gehad na de fase "Extracting".

Maar nog steeds geen Nero op mijn PC.

Als ik zo wat snuffel op internet moet ik vaststellen dat ik duidelijk niet de enige ben met dit installatie probleem, jammer alleen dat er geen afdoende oplossingen worden gesuggereerd.

Wel las ik ergens (in Engelse voertaal) dat er sommige reacties wezen op een mogelijke foutieve werking van de "Windows installer". Maar ook hier geen efficiënte oplossing om die eventuele oorzaak van deze gebrekkige installatie van de Nero software op te heffen.

De technische ondersteuning van de "Nero familie" ook getracht te bereiken maar gezien hun afwezigheid van het voeren van communicatie in het Nederlands vrees ik dat ze mijn Frans taalgebruik omtrent dit probleem niet correct begrepen zullen hebben. Jammer voor mijn gespendeerd geld.

Misschien krijg ik ooit wel eens passende hulp.

Mvg.,

Luc-Jules

- - - Updated - - -

Gisteren en vandaag telkens ruim één uur geduld gehad na de fase "Extracting".

Maar nog steeds geen Nero op mijn PC.

Als ik zo wat snuffel op internet moet ik vaststellen dat ik duidelijk niet de enige ben met dit installatie probleem, jammer alleen dat er geen afdoende oplossingen worden gesuggereerd.

Wel las ik ergens (in Engelse voertaal) dat er sommige reacties wezen op een mogelijke foutieve werking van de "Windows installer". Maar ook hier geen efficiënte oplossing om die eventuele oorzaak van deze gebrekkige installatie van de Nero software op te heffen.

De technische ondersteuning van de "Nero familie" ook getracht te bereiken maar gezien hun afwezigheid van het voeren van communicatie in het Nederlands vrees ik dat ze mijn Frans taalgebruik omtrent dit probleem niet correct begrepen zullen hebben. Jammer voor mijn gespendeerd geld.

Misschien krijg ik ooit wel eens passende hulp.

Mvg.,

Luc-Jules

Geplaatst:

Krijg je geen enkele foutmelding?

Krijg je de mogelijkheid om te installeren als administrator als je met de rechtermuisknop op het gedownload bestand klikt? Wat levert dat op?

Er is ook een mogelijkheid om technische support te krijgen via online chat, misschien kunnen ze je zo wel verder helpen?

Technical Support (klik erop)

Geplaatst:

Foutmeldingen: geen.

Administrator: gedownload bestand in een tijdelijke map geplaatst en met de RM gevraagd om te installeren als Administrator-geen positief gevolg .

Technical support: wanneer er gechat moet worden met het Engels als voertaal dan stopt het voor mij.

Groetjes - Luc-Jules

Geplaatst:

Heb je eerst een andere versie van Nero geïnstalleerd?

Heb je Windows 8 pas recent op een nieuwe PC of....?

Kijk ook eens bij programma's en onderdelen of er toch iets van Nero tussen staat.

Geplaatst:

Vooraleer de aangekochte (download versie) van de software Nero 12.5 te installeren heb ik eerst, via een "Cleantool van Nero", mijn PC, ter zake, bedrijfsklaar te maken.

Er werd niets aangetroffen om eventueel te verwijderen.

Verder heb ik toch even gecheckt bij Windows Update (instelling op "Automatische downloads") of alle updates waren uitgevoerd: dit was OK.

Programma's en onderdelen: geen enkele versie van een eventuele Nero software te vinden.

Geplaatst:
Vooraleer de aangekochte (download versie) van de software Nero 12.5 te installeren heb ik eerst, via een "Cleantool van Nero", mijn PC, ter zake, bedrijfsklaar te maken.

Maar stond er eerst een andere versie van Nero op, of heb je geprobeerd eentje te installeren voor dat je Nero 12 kocht?

Van waar kwam die Nero cleantool, kan je de link doorgeven?

Geplaatst:

Link clean tool nero: nero-general-clean-tool dutch.toggle.com

Vroegere versie: voor de overschakeling naar Windows 8 (februari 2013) stond er Nero 12 Platinium-downloadversie op mijn PC. Bij de installatie van Windows 8 ben ik vertrokken van een volledig geformatteerde schijf waarop ik dan één na één al mijn software opnieuw heb geïnstalleerd. De installatie van Nero 12 Platinium echter lukte toen niet en er was geen spoor te vinden van die software tussen de "Programma's (Configuratiescherm)". Ik besloot onlangs (06/08/20013) om dan maar de versie Nero 12 (ook downloadversie) aan te schaffen (webwinkel Nero) en ook deze software kon ik niet installeren. Vandaar mijn zoektocht naar een oplossing.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.