Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik ben sinds kort terug Pro Cycling Manager aant spelen, een spel dat ik altijd graag gespeeld heb.

De cd van dit spel zorgt echter voor steeds erger wordende problemen. Bij de installatie van het spel bijvoorbeeld moet ik de cd een keer of 4 insteken alvorens mijn laptop de cd herkent. Eens hij die dan herkent, komt er een lawaai van jewelste en bibbert de hele laptop. Ook als de cd insteekt en ik start de laptop op kreeg ik soms dat helse geluid (ik heb het cd/dvd-station als eerste staan in de boot-volgorde).

Ik zoek dus een manier om zonder de cd te spelen en eventueel ook om een back-up te maken van het spel alvorens de cd het helemaal begeeft.

Geplaatst:
Jij denkt dat het aan het cd/dvd-station ligt? Waarom heb ik het dan niet bij andere cd's?

Als het een origineel geperste schijf is zonder krassen en of vlekken (beschadigingen) is de kans klein dat het de schijf zelf is.

Maar zoals in bericht 6 vermeld kan je van de schijf inhoud een image maken en die op je harde schijf plaatsen en dan die image openen in een virtuele schijf.

Je hebt dan geen schijfje of cd-rom nodig om je spel te spelen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.