Ga naar inhoud

Gedrukte link doorgeven....

Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Het volgende....

Ik wens in verschillende lokale krantjes een link te plaatsen naar een bericht/boodschap op onze website.

Dat wil ik proberen met "één beeld + één woord" in die krantjes te laten plaatsen, gedrukt dus, iets wat direct aandacht trekt en dus sterk opvallend is, en waarvan men dat éne woord gemakkelijk kan onthouden.

Een link in de gebruikelijke HTML-taal laten drukken, om die door de lezer ervan achteraf op zijn pc te laten intikken, is soms wel moeilijk of toch onjuist te onthouden, waardoor, als de link achteraf fout ingetikt wordt op een computer, die link gewoonweg niet haalbaar is, met als gevolg... De geïnteresseerde vergeet de link, en komt dus niet op ons bericht terecht.

Mijn vraag nu...

Om te voorkomen dat die lezer vergeet om door te gaan naar ons bericht/boodschap....

Bestaat er een mogelijkheid om, met één enkel woord in te tikken, rechtstreeks op dat bericht op onze website te kunnen komen?

Dat voor zoiets slechts via een of andere omweg zal moeten gewerkt worden is me dus wel duidelijk, maar mijn vraag is of het uitvoerbaar is via een of andere HTML-code?

Bijvoorbeeld, iemand ziet een opvallend beeld met één woord erin gedrukt in een lokale krant, bijvoorbeeld met het woord "WELKOM", een gemakkelijk te onthouden woord. Wanneer hij later thuis komt tikt hij op zijn pc het woord "WELKOM" in, en belandt, via die waarschijnlijk noodzakelijke omweg op onze website terecht op de boodschap die we daar geplaatst hebben....

Zou zoiets kunnen?

Vriendelijke groeten

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Het lijkt me eerlijk gezegd moeilijk om wat jij omschrijft te realiseren. Ik heb het nog nooit in de praktijk gezien... :dong:

Misschien dat zoiets wel mogelijk is bij het ingeven van dat woord op een andere website, maar dan moeten de lezers die webpagina ook nog onthouden. Dan kan je evengoed direct je eigen adres opgeven lijkt me.

Wat tegenwoordig wel helemaal "in" is, zijn de zogenaamde QR-codes. Misschien kan je hiermee iets doen?

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.