Ga naar inhoud

Google Chrome start met twee tabbladen

m.franken

Aanbevolen berichten

post-21939-1417705511,725_thumb.jpgNa systeemherstel ziet windows verkenner er gelukkig weer normaal uit.

Ook die nieuwe icoontjes op het bureaublad zijn nu weg.

Zoek.exe doet niets. Er gebeurt niets als ik het opstart.

Na een tweede poging kreeg ik deze melding (zie afb)

Ah, na een hele tijd komt zoek.exe toch met een open vlak.

Ik ga verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de bewerking stond er dat de computer moest worden ge-reboot.

Daarbij stopte de zaak toen het scherm zwart was, maar de muiscursor nog te zien.

Ik heb de computer toen geforceerd afgezet en opnieuw gestart.

Nog een tweede keer zoek.exe willen uitvoeren maar die deed niets meer.

Ik heb opnieuw een systeempunt teruggezet.

Hier wil ik het liever bij laten.

Bedankt voor de hulp.

Marij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Marij,

Jammer dat je het opgeeft, er is namelijk wel nog heel wat adware/spyware aanwezig op jouw computer :thumpdown:.

• Heb je Zoek.exe opnieuw gedownload van vanaf de opgegeven site na het terugzetten van het herstelpunt?
  • Heb je Zoek.exe uitgevoerd als administrator en je beveiligingssoftware uitgeschakeld?

Deze tool is geheel ongevaarlijk in de juiste handen. Elke medewerker op PCH die jou helpt bij een malwarebehandeling is gekwalificeerd deze tools te gebruiken. Je computer is dus zeker in veilige handen en onze medewerkers weten wat ze doen...

Indien je nog steeds bij je besluit blijft om niet verder te gaan in de behandeling -en dus de gevonden adware/spyware op je computer actief laat- wil ik niets anders dan deze beslissing te respecteren.

Wens je toch liever een computer met een geheel schone lei dan kan je deze discussie steeds opnieuw openen door op de Markeer als NIET OPGELOST knop te drukken onderaan de discussie.

Met vriendelijke groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.