Ga naar inhoud

[OPGELOST] taakbalk

magzim

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb vandaag een programma geinstalleerd nl: steinberg hypersonic van syncrosoft. Na de installatie werd mij gevraagd om mijn pc herop te starten, dit heb ik gedaan. Na het heropstarten zie ik telkens een error nl: SERV #01

Sindsdien kan ik mijn taakbalk niet meer gebruiken en moet ik telkens mijn toetsenbord en windows taakbeheer gebruiken om mijn programmas te starten. Ik heb reeds mijn instellingen gecontrolleerd maar geen resultaat. Misschien is dit simpel te verhelpen, ik ben echter ten einde raad.

hopelijk kunnen jullie me helpen.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb niet precies gedaan wat zij deden, omdat ik niet precies hetzelfde programma of pakket aan programmas heb geinstalleerd . Er was dus zogezegd een dubble entry bij opstarten, maar ik heb die niet gevonden. Ik zag wel dat er een ander item aangevinkt was, nl 'cledx' onder de opdracht C:/programfiles/syncrosoft/pos/H2O/cledx.exe (de forward slash moet backwardslash zijn, ik heb qwerty en die staat er niet op) en dit heb ik ontvinkt. Het probleem doet zich dus niet meer voor, maar ik weet belange niet of ik iets goed of fout heb gedaan op lange termijn.

Het programma werkt nu ook naar believen, wat niet het geval was toen ik de foutmelding kreeg. Ik heb dus mijn pc heropgestart na het ontvinken maar daarna niet meer (als dat er iets toe doet tenminste).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.