Ga naar inhoud

Hoe weet ik of politievirus helemaal uit mijn computer is?

Aanbevolen berichten

JIPPIE, eindelijk een schone computer. Daar was wel wat inzet voor nodig! Hartelijk dank voor de geboden hulp. Ik heb er veel van geleerd, ik was er van overtuigd dat mijn computer goed beschermd was maar begrijp nu dat ik heel naief ben geweest daarin. Zoveel mogelijkheden om je computer te infecteren, pffff. En dat terwijl ik alle updates en dergelijke automatisch laat doen, en dus dacht dat er niets kon gebeuren. Het politievirus heeft in mijn geval dan toch een goede bijwerking gehad, nu realiseer ik me dat er ongemerkt heel veel spyware op je computer terecht kan komen. Het filmpje vond ik erg duidelijk en ik heb alle tips opgevolgd. Ik snap alleen nog steeds niet hoe het werkt met 'gratis' software, bijna alles wat ik heb is een proefversie die binnenkort zal verlopen. Het zijn zoveel programma's, als ik overal een licentie voor moet kopen wordt het wel heel duur ben ik bang. Hebben jullie daarin nog een advies voor mij? Nogmaals heel erg hartelijk dank, ik ga zeker wat doneren want ik vind het echt geweldig dat jullie je vrijwillig inzetten voor digibeten zoals ik Dan ga ik nu eindelijk maar eens op die knop van 'OPGELOST' klikken.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.