Ga naar inhoud

Kan Outlook 2007 niet openen

Wolkje71

Aanbevolen berichten

Beste lezer,

Ik zit al heel lang met het volgende probleem: Als ik Outlook wil openen, krijg ik het startbeeld van Microsoft Office 2007 te zien en dan heel even de e-mailpagina.

En dan volgt het volgende bericht:

"Kan Microsoft Office Outlook niet starten. Kan het Outlook-venster niet openen. Kan de set mappen niet openen.

Onbekende fout. :embarassed:

Gelukkig had ik Outlook gesynchroniseerd met mijn gmail-account en komt mijn e-mail en de agenda daar gewoon binnen.

Ook het terugkeerpatroon van mijn agenda verschijnt in de gmail agenda. Het is dus geen ramp, ware het niet dat ik mijn e-mail liever in Outlook opmaak. Ik vind dat veel prettiger en overzichtelijker dan het opstellen van e-mail in gmail.

Dit probleem loopt al sinds december 2012. Ik heb al eerder om hulp gevraagd maar kwam daar niet uit.

Ik hoop dat u mij kunt helpen.

Ik ben alleen een computer gebruiker en heb geen notie van de verbanden tussen programma's e.d. (blond dus en in mijn geval grijs)

Vriendelijke groet van Wolkie71

PS ik Heb Windows 7 32

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de installatiecd/dvd van office nog hebt, kan je proberen een herstelinstallatie te doen.

Ga naar het configuratiescherm - programma's en klik de office installatie aan in de lijst met programma's.

Klik dan bovenaan op verwijderen/wijzigen.

Normaal krijg je nu een aantal keuzemogelijkheden waaronder office herstellen.

Die optie klik je aan en je volgt verder de instructies van de office installer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.