Ga naar inhoud

Windows Live Mail - foto s doorsturen -

aussie

Aanbevolen berichten

Vroeger kon ik (met Vista) gewoon enkele foto's aanklikken en versturen met Windows Mail. Nu, als je enkele foto's wil doorsturen worden deze al groep weergegeven, en nu onder elkaar. Open moet met één of andere app gebeuren. Ontvangers kunnen deze foto's ook niet openen. Zie bijlage

Waarom kan ik in WLM niet gewoon foto's doorsturen met weergave onder elkaar?

post-1879-1417705517,1362_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ aussie,

Vroeger kon ik (met Vista) gewoon enkele foto's aanklikken en versturen met Windows Mail.

Ik neem aan dat je de e-mailclient Windows Live Mail bedoeld of verstuur je via de webmail outlook.com?

Aan het plaatje te zien worden de foto's nu als 'inline image' verstuurt.

• Indien je via de e-mailclient Windows Live Mail foto's verstuurt probeer het volgende:
    klik op Nieuw bericht dan daarna op de Bijlagen en voeg vervolgens de foto's toe.
  • Indien je via de webmail outlook.com verstuurt probeer het volgende:
    klik op Nieuw bericht en klik daarna bij Invoegen op het Puntpijltje en klik bij Bestanden als bijlagen en voeg vervolgens de foto's toe.
    post-41531-1417705517,2347_thumb.gif

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist dat foto's enkel kunnen verstuurd worden via bijlage bij Windows Live Mail. Normaal selecteerde ik enkele foto's, rechter muisknop "kopieren" naar "" Emailgeadresseerde"" .... en kon je zelf met andere achtergrond een deftige mail sturen. Niet meer dus. Ander mailprogramma, andere werkwijze ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist dat foto's enkel kunnen verstuurd worden via bijlage bij Windows Live Mail. Normaal selecteerde ik enkele foto's, rechter muisknop "kopieren" naar "" Emailgeadresseerde"" .... en kon je zelf met andere achtergrond een deftige mail sturen. Niet meer dus. Ander mailprogramma, andere werkwijze ...
Inderdaad ... zo gaat het - jammer genoeg - vaak. De "oude" gewoonten moet je dan weer afleren en de nieuwe aanleren :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.