Ga naar inhoud

Scherm gaat op standby-stand, pc blijft draaien.


AukeKamp

Aanbevolen berichten

Beste forum leden,

Ik zet voor het eerst iets op een computerforum na 6 jaar computergebruik, dus dat zegt wel hoe wanhopig ik ben. Het probleem dat ik heb:

Ik heb sinds twee jaar een mooi lcd scherm en dit scherm heeft het altijd goed gedaan. Maar sinds kort valt opeens het scherm uit vlak na het opstarten. Eerst lukte het mij nog met een trucje (windows toets +r, cmd + enter, alt+enter, en dan exit, misschien handig voor mensen met dit zelfde probleem) om het scherm terug te krijgen, maar dat werkt nu ook niet meer. Het scherm valt uit nadat de PC is opgestart. Ik heb hooguit 2 minuten mijn beeldscherm aan. Mijn videokaart raakt niet oververhit, dat heb ik al een keer laten testen toen die wat langer aanbleef. Lijkt mij daarnaast ook sterk dat een videokaart in twee minuten oververhit raakt. Ik ben al een heleboel forums afgegaan, maar overal zeggen ze dat het aan de videokaart ligt. Persoonlijk vind ik dat onzin. Ik hoop dat een van jullie mij verder kan helpen. Ik heb weinig verstand van computers, dus probeer het zo kinderachtig mogelijk uit te leggen:top: Alvast bedankt!

AukeKamp

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.