Ga naar inhoud

Werkbalk en Menubalk in verkenner niet meer zichtbaar

bossers

Aanbevolen berichten

Hoihoi,

Ik heb een vraag over de verkenner in een soort gelijke omgeving van windows 7, op het werk gebruiken wij - Windows server 2008 / 2003 dat is in de overgang.

Nu Heeft er iemand een probleem met de verkenner, er is geen menubalk / werkbalk meer te zien / vinden in de verkenner. Via F11 lukte het ook niet echt dus misschien heeft iemand andere een goede en misschien nog wel de juiste oplossing, in de bijlage staat een foto hoe het eruit ziet in de windows 2003 server.

Groetjes, Bossers!post-37915-1417705517,5683_thumb.jpgpost-37915-1417705517,5683_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet even niet waar ik een wijziging kan doorbrengen, vandaar dat ik het even via deze gelegenheid doe. Ook heb ik de opties: Alt en Windows knop + E geprobeerd, (al hoewel ik denk dat die laatste er niet echt bij hoorde, heb ik hem er toch maar even bij gezet.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo bossers,

Het lijkt er op dat je hier ook al geholpen wordt met je probleem. Om alles overzichtelijk te houden stellen we voor dat je daar verder gaat.

Bovendien heeft PC-Helpforum een samenwerkingsverband met PCWebPlus waardoor er veel van de vrijwilligers actief zijn op beide fora, en dat zou enkel dubbel werk opleveren voor hen.

Hier gaat dus een slotje op ;-).

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.