Ga naar inhoud

wat is nou de beste pc voor mij?

lejel2000

Aanbevolen berichten

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Samenstelling:

Ik zit ietsje over het budget, maar dat komt vooral vanwege de erg sterke videokaart (GTX 770). Eventueel kan je de Samsung 840 EVO 128GB SSD verwijderen om geld te besparen, maar dat zou ik een game-pc anno 2013 niet aanraden. Als processor nemen we een Intel Core i5 4570, ruim voldoende qua snelheid en mogelijkheden, samen met 8GB aan Crucial Ballistix RAM-geheugen een ASRock Pro3 moederbord. Een DVD-brander ontbreekt niet. Windows 8 Pro NL als besturingssysteem wordt meegeleverd, en alles wordt gevoed door de Corsair GS700. Zoals gevraagd zit er geen behuizing inbegrepen.

kun je voor de gtx 770 een iets duiderlijkere beschrijving* geven want je hebt ze van elk merk

en graag ook in het moederboard want je hebt er meerderen van pro

aangepast door lejel2000
Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden waarom ik voor deze GTX 770 van Palit gekozen heb is simpel: vanwege de uitstekende koeling - en hij de goedkoopste. Voor meer info over de GTX 770 chip zelf, verwijs ik je graag naar dit artikel.

Wat betreft het moederbord is deze Z87 Pro3 van ASRock gewoon een erg goed model: goede uitbreidingsmogelijkheden, goede connectiviteit, goede algemene prestaties en een voordelig prijskaartje. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding dus. De Z87-chipset past uitstekend bij een gaming PC als deze, een goedkoper H87-model zou in principe ook passen, maar dan heb je meestal wat minder poorten en opties i.v.m. upgraden.

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ik alles heb kunnen vinden behalve de Samsung 840 EVO 128GB SSD die kan ik niet vinden kun je mij een link sturen waar hij staat en ik kan ook niet vinden dat hij(bij de 120gb ssd gezien) 1TB geheugen zou hebben

mijn winkelmandje tot nu toe:Azerty (alles is maar 1 keer als er iets dubbel is is dit een link error denk ik)

aangepast door lejel2000
meer opheldering erbij
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.