Ga naar inhoud

wat is nou de beste pc voor mij?

lejel2000

Aanbevolen berichten

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zoals eerder vermeld is alles in orde. Harde schijf, kabeltjes, en intern geheugen zit er allemaal bij. Het enigste wat jij nog moet doen, is de assemblage. Als je hierin niet ervaren bent of niet helemaal goed weet hoe je aan de slag moet gaan, raad ik aan om de montage door de winkel zelf te laten doen. Azerty Montage

De SSD waarover je het hebt - De Samsung 840 EVO 120GB - bestaat wel degelijk en staat ook vermeld in de samenstelling van bericht #6. Hier vind je nogmaals een linkje naar deze samenstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De SSD waarover je het hebt - De Samsung 840 EVO 120GB - bestaat wel degelijk en staat ook vermeld in de samenstelling van bericht #6. Hier vind je nogmaals een linkje naar deze samenstelling.

zie je nou wel je zegt zelf dat de 120 wel bestaat ja maar ik kan de 128gb evo niet vinden man jezus he slechte boel hier hoor

kan beter naar een andere site gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we de boel hier maar lekker dichtgooien ... de toon van je vragen en antwoorden staat me - eerlijk gezegd - niet zo erg aan. En je blijkt ook niet zo erg goed de suggesties van onze medewerker te lezen. Als je alles dan - als extra - nog eens opnieuw in vraag stelt en wat terloopse negatieve opmerkingen maakt, dan wensen we je veel succes op dat andere forum. Tot ze misschien ook daar je onbehouwen opmerkingen beu zijn.

Veel succes met je nieuwe samenstelling !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.