Ga naar inhoud

sinds 2 dagen geen internetverbinding meer op laptop en windows-service werkt niet

annet247

Aanbevolen berichten

• Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Aangezien er niet veel extra geïnstalleerd is na aankoop, is het misschien mogelijk de laptop terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Of zou dit het probleem niet op kunnen lossen. Ik heb er geen verstand van, maar bij een smartphone wil het wel eens helpen. Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen, maar ik gooi maar een balletje op ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De procedure om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen staat normaal in de handleiding.

Als je geen handleiding (meer) hebt, zullen we ze opzoeken op de siten van PB maar dan hebben we het juiste type van je laptop nodig.

Packard Bell Easynote LS en wat staat er dan nog na de LS? Je kan misschien beter het SNID nummer opgeven, dat vind je op de sticker aan de onderkant van de laptop.

In het speccy logje staat 3-10-2012 als installatiedatum voor windows.

Is de laptop rond die periode gekocht? Dan heb je zeker nog garantie en is het misschien beter om daarvan gebruik te maken als het probleem niet opgelost raakt met een terugkeer naar de fabrieksinstellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens je SNID gaat het om een PB EasyNote EN LS13HR (gekocht in Nederland)

De handleiding kan je hier downloaden.

De herstelprocedures staan op pagina 88 en volgende.

Kijk eens na of je het recovery management kan vinden: Klik op Start > Alle programma’s > Packard Bell en daarna op Packard Bell Recovery Management.

Klik op Herstellen en probeer eerst de optie Stuurprogramma of toepassingen opnieuw installeren (pagina 93 en 94 van de handleiding)

Als dat het probleem niet oplost, kan je de optie Systeem herstellen naar standaardwaarden proberen (pagina 96 onderaan en pagina 97)

Laat maar weten welke optie je hebt gebruikt en wat het resultaat was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerst geprobeerd de stuurprogramma's te herstellen. Dit heeft niet geholpen. Vervolgens heb ik systeem herstellen naar standaardwaarden gedaan en hierna waren de problemen opgelost.

Ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor de tijd en hulp. Ik heb dit als zeer vakkundig en prettig ervaren. Ik zal jullie site ook aan anderen adviseren als zij een probleem hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.