Ga naar inhoud

Printer probleem HP photosmart B110


Thuurke

Aanbevolen berichten

Beste Thuurke,

Kan je eens even het volgende proberen:

- Slaag het Word bestand op als .doc (ipv docx)

- Sluit Word af

- Open het .doc bestand

- Print dat document

Geeft dit ook enkel een wit blad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahja, inderdaad. Daar had ik even overgelezen.

Dus nu gaat het over een ander probleem, dat zich op alle pc's en documenten voorkomt?

Als een patroon (zwart, geel, cyaan of magenta) niet goed doorkomt, dan kan je inderdaad een lichter effect krijgen.

Indien een ander inkt patroon niet werkt. Zal je de printkop eens moeten reinigen.

Deze optie vind je terug in de instellingen op je printer.

En anders manueel zoals aangegeven op hun website: Melding 'Probleem met printkop' of 'Printkop ontbreekt of is beschadigd' verschijnt op de computer | HP®-ondersteuning

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ondertussen print de hij opnieuw zwart => ik heb inderdaad de printkop eens gereinigd met een doekje (heb instructies gevonden op internet)

Maar nu is het probleem wel weer dat hij geen zwart print als ik probeer te printen van mijn laptop, hij print wel zwart wanneer ik print met de gekoppelde pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeieavond,

Ondertussen heb ik wat zitten prutsen aan de printerinstellingen en ik heb een nieuw profiel aangemaakt dat hij OPTIMAAL afdrukt.

Zo heb ik eens proberen afdrukken, en zo drukt hij WEL zwarte inkt af van documenten op mn laptop.

Zeer eigenaardig, maar het lukt dat is het bijzonderste!

Dank allen voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.