Ga naar inhoud

Internet probleem


foesto

Aanbevolen berichten

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga naar netwerkcentrum

Klik op draadloze netwerk beheren.

Ziet je daar vreemde draadloos punt dan dubbelklik je erop en dan uitschakelen: automatisch verbinding maken zodra dit netwerk binnen bereik is.

Alleen uw eigen draadloos punt (router) moet aangevinkt zijn.

Bedankt voor de reply, maar dit was al het geval :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik vrees dat er een "ping" teveel staat ;-).

De error is veroorzaakt door "ping ping localhost -n 500 -l 50000" .

Ping ping is dan misschien wel leuk als het in je portemonee zit maar een computer is een zeer letterlijk beest.;-)

Hier werd dus geprobeerd het adres "ping" te pingen.

Probeer eens met één keer ping ....

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik vrees dat er een "ping" teveel staat ;-).

De error is veroorzaakt door "ping ping localhost -n 500 -l 50000" .

Ping ping is dan misschien wel leuk als het in je portemonee zit maar een computer is een zeer letterlijk beest.;-)

Hier werd dus geprobeerd het adres "ping" te pingen.

Probeer eens met één keer ping ....

Succes

Wel het logje nu zou vrij dwaas zijn aangezien er telkens gewoon Reply "from ::1: time<1ms" staat

(mijn internet werkt nu)

Wat me wel opvalt is dat ik s'ochtens vroeg en s'avonds laat minder frequent last heb van het probleem, maar dat kan ook toeval zijn...

- - - Updated - - -

^bovenstaande reactie is niet helemaal juist, sorry, was te snel, en de 5 minuten om te editen zijn al voorbij,

dit moet het zijn:

Wel on 1 of andere reden werkt de copy paste niet deftig maar in het logje stat er telkens gewoon Reply "from ::1: time<1ms" staat

(mijn internet werkt nu)

Wat me wel opvalt is dat ik s'ochtens vroeg en s'avonds laat minder frequent last heb van het probleem, maar dat kan ook toeval zijn...

en op het einde staat:

Ping stats for ::1:

Pacets: sent = 500, Received = 500, Lost = 0 (0%loss)

approx round trip times in milli seconds

Minimum = 0ms, Maximum = 0ms, average = 0ms

NOTE: ik zal het straks nog eens doen als ik terug internetproblemen heb, zien wat het dan opbrengt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bon ik wil zeker niet te vroeg victorie kraaien, maar vandaag (in de 12 uur dat ik al online ben)

heb ik slecht's 1 keer een probleempje met het internet gehad, maar dat was opgelost door de "Troubleshoot Problems" knop

Dus het probleem van de afgelopen dagen is vandaag nog niet tevoorschijn gekomen (HOORAY!)

Ik laat morgen nog iets weten, en als het nog steeds werkt, kan je het als opgelost beschouwen.

Hartelijk bedankt voor alle hulp

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.