Ga naar inhoud

Internet probleem


foesto

Aanbevolen berichten

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga naar netwerkcentrum

Klik op adapterinstelling wijzigen.

Klik op naargelang je verbonden bent op draadloos en lan en dan met de rechtermuisknop op eigenschappen

Klik op TCP/IPv4 en eigenschappen.

Vul onderaan bij DNS dit:

208.67.222.222

208.67.222.220

Klik op OK en test het.

wat bedoel je met test het? Het gewoon ingevuld laten staan toch?

en als ik terug internet problemen heb mag ik er vanuit gaan dat het niet werkt? (IF! momenteel geen problemen, wel net de router herstart (again))

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeef me mijn onwetendheid, btw het internet werkt nog steeds goed, maar opeens krijg ik als ik iets zoek vb Toledo, de site van mijn Unif

ipv de resultaten van google, krijg ik OpenDNS

een openDNS search engine, vol met niet toepasselijke links... komt dit door de ipchange?

wat me ook opvalt is dat ik soms wel nog resutaten van google krijg en dat het op IE wel nog goed werkt (ik gebruik nu FF)

Dusjah ik zou graag van die DNS afraken, maar aangezien ik die niet geinstalleerd heb, weet ik niet juist wat ik moet doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeef me mijn onwetendheid, btw het internet werkt nog steeds goed, maar opeens krijg ik als ik iets zoek vb Toledo, de site van mijn Unif

ipv de resultaten van google, krijg ik OpenDNS

een openDNS search engine, vol met niet toepasselijke links... komt dit door de ipchange?

wat me ook opvalt is dat ik soms wel nog resutaten van google krijg en dat het op IE wel nog goed werkt (ik gebruik nu FF)

Ik werk al jaren met OpenDNS die je ook ingesteld had in de DNS

Kan je een screen maken van de melding van OpenDNS?

Screen kan je doe door op ALT + PRT SCR toetsen te klikken en dan plakken in tekenprogramma en opslaan als jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel zoals je wel ziet bestaat het weldegelijk (het is open in de 2e tab)

maarbon, dat is het probleem niet echt, het is gewoon mijn internet dat soms niet werkt :(

wat nu echt enorm begint te storen...

eerst werkt het een hele tijd perfect, vervolgens valt het 100 keer weg in 10 min :(

ondanks dat de PC blijft zeggen dat ie connected is, dus de troubleshooter kan niet vinden...

En op andere pc's werkt het wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Downloaden installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal teselecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome ofGoogle Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg tehalen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link enplak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht vanje hardware

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.