Ga naar inhoud

Internet probleem


foesto

Aanbevolen berichten

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nope, op onze hotspot na niet neen...

maarjah, mijn probleem is nooit lang, stel ik ben 10 uur online op een dag, 1 uur daarvan kan ik niet connecten, 1 uur heb ik een download rate van 0,10 mb/s, maar de overige 8 uur werkt alles perfect,... en het is nooit 1 uur aan een stuk, ik heb maximum 15 min aan een stuk problemen tot nu toe...

Maar het ergste vind ik dat het internet op alle 4 andere PC's die ik geprobeerd heb (van mij en mijn gezinsleden) wel heel de dag zonder probleem werkt (op een occasioneele download speed drop na)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is dikwijls moeilijk storingen op radioverbindingen te vinden, omdat er zoveel externe factoren in het spel kunnen zijn. Zeker in een geval zoals het jouwe waar er maar af en toe storingen optreden.

Het lijkt erop dat er nu en dan een externe storing optreed die je verbinding verstoord en verbreekt. Daardoor worden gewoonlijk ook je IP adres en de die van de GHCP en DNS onbereikbaar. Wanneer je de PC herstart dan verdwijnt het probleem blijkbaar weer, wat erop zou wijzen dat de storing maar van heel korte duur is. Dat maakt het nog lastiger want je kan moeilijk de hele tijd naar het inssizer scherm zitten staren.

Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om tijdelijk een kabeltje te gebruiken, zodat we tenminste kunnen uitsluiten dat er toch ergens een probleem in de PC zelf is.

Een andere mogelijke test is je PC een tijdje verplaatsen, bijvoorbeeld vlak bij één van de andere die geen problemen geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.