Ga naar inhoud

kan ordinaal 681 niet vinden in DLL-bestand iertutil.dll


guydenul

Aanbevolen berichten

Indien er geen output is, betekent dit dat de fundamentele Windows-bestanden OK zijn. Dan gebeurt er ook verder niets. In het andere geval zou er een foutbericht zijn verschenen.

Ga naar Start - Alle programma's - Bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor “uitvoeren als administrator” om het opdrachtprompt te openen.

Tik in: sc stop DefaultTabSearch en druk op Enter.

Tik in: sc delete DefaultTabSearch en druk op Enter.

Tik in exit en druk Enter.

Als je op een van deze instructies een foutmelding krijgt, ga dan gewoon door met de volgende instructie.

Download 5217db3eb6d8b-AdwCleaner3.pngAdwCleaner by Xplode naar je bureaublad.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean als er items zijn gevonden.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R1].txt.

Post aansluitend de inhoud van dit log in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape,

bedankt voor uw tijd, maar ik denk dat we er zo niet uitgeraken. In mijn vorige berichten heb ik al aangegeven dat ik geen startknop meer krijg en niet tot bij bureauaccessoires geraak. Ik heb enkel een blauw achtergrondscherm. Ik geraak niet op internet. ook safe mode gaat niet.

Het enige wat ik kan ik kan is via crtl alt del naar taakbeheer gaan.

AdwCleaner kan ik, net als malwarebytes niet downloaden op die pc. Het programma downloaden via de mijn andere pc, overzetten op USB en dan via taakbeheer uitvoeren lukt net als bij malwarebytes ook niet. Ik krijg telkens dezelfde foutmeldingen over de ordinaal. (in dit geval windows taakbeheer: taskmgr.exe - ordinaal niet gevonden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.