Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Toen haar pc bleef hangen heeft mijn dochter de stroom uitgetrokken om hem zo opnieuw op te starten. Hij heeft nu geen internetverbinding meer en vindt ook ons draadloos signaal niet terug (ook die van telenet niet die hij anders wel terugvond). Ik vrees dat ze aan verschillende instellingen heeft zitten prutsen :(

Wat is er aan de hand?

Alvast bedankt!

aangepast door embroiderit
Geplaatst:

neen. Heb het geprobeerd, maar zonder succes. Een ander idee?

Wij hebben hier internet van belgacom met problemen. Ook voor andere laptops valt het net soms weg. Ik heb al een andere frequentie ingesteld... maar moet misschien toch nog een andere proberen?

Geplaatst:

het is Vista en ik heb ook hier al de frequentie veranderd en de bbox herstart, ook de pc een aantal keren, maar hij vindt geen enkel draadloos netwerk terug. Tevoren vond hij ook de 'beveiligde' netwerken van de buren terug.

• 2 weken later...
Geplaatst:

hoi Stegisoft... om de een of andere mysterieuze reden is het internet weer in orde... gewoon vanzelf weer alles teruggevonden.

In elk geval heel hartelijk bedankt voor alle hulp. Ik kom binnenkort nog wel terug met een andere vraag :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.