Ga naar inhoud

Teksttype aanpassen bij online .pdf bestanden

rutor

Aanbevolen berichten

Beste lezer, Sinds kort heb ik Windows 8 als OS. Alles is nu ongeveer ingesteld (= eindelijk). Toch blijf ik met een zeer vervelend probleem zitten: als ik een .pdf file open in Firefox krijg ik nu vreemd genoeg een dubbele tekst. (zie bijlage) Dit is natuurlijk niet leesbaar meer. Mijn vraag is of ik dit via Windows kan instellen en hoe? Indien dit aan Adobe zelf ligt is de vraag wat kan ik doen? Of het ligt aan de internet browser. Standaard gebruik ik Firefox, andere browsers nauwelijks. Dan zou ik hier iets moeten instellen en hoe? Wat is de oplossing om het lettertype in .pdf aan te passen?

post-44961-1417705523,3711_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ligt aan de browser, bij IE heb ik dit probleem niet. Maar de vraag is nu: wat kan ik veranderen in Firefox om dit beter leesbaar te maken? Het ligt dus niet aan Windows 8. Missschien heft iemand dit al eerder meegemaakt en kan me verder helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.