Ga naar inhoud

Foto's opslaan

irene

Aanbevolen berichten

**Klik eens tegelijkertijd op de Windows en X-toets.**

Ik zie een popup met woorden:

- programma en onderdelen

- energiebeheer

- logboeken

etc

**Ga via de verkenner naar de map 30/08/13 waarin de foto staat en dubbelklik er op, in welk programma wordt de foto geopend?**

Antwoord:

Ik kom weer in mijn Afbeeldingsbibliotheek en dus niet in een fotobewerkingsprogramma

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Waar ik maar niet achter kom is het feit dat ik na het foto's plaatsen ALTIJD de datum moet aanpassen want consequent dateert hij een jaar eerder. Zeer ergerlijk en is daar een oplossing voor ?

- Als ik een printscreen maak, plaatst hij de foto ook ALTIJD in de map 1-6-13. Wat ik ook aan de datum probeer te veranderen...neen hij gaat altijd in map 1 juni. Het heeft me weken gekost om hier achter te komen.

Alle tips zijn zeeeer welkom !

Je oorspronkelijke probleem heb je toch kunnen oplossen door het aanmaken van een map en te kiezen voor opslaan als...,daar vind je dan de afbeeldingen terug.

Om er voor te zorgen dat je afbeeldingen openen in een door jouw gewenst programma ga je naar configuratiescherm-> standaardprogramma's.

Klik daar op uw standaardprogramma's instellen.

Ga in het linkervenster naar Picasa en klik erop.

Klik dan op dit programma als standaard instellen.

Klik op OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

-- In het linker venster staat alleen Picasa vieuwer. IK heb dit wel ingesteld maar heb een vermoeden dat dit niet geheel de bedoeling is ?

-- Blijft het probleem: Waar ik maar niet achter kom is het feit dat ik na het foto's plaatsen ALTIJD de datum moet aanpassen want consequent dateert hij een jaar eerder. Zeer ergerlijk en is daar een oplossing voor ?

aangepast door irene
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er lijkt sinds de installatie van de Picasa Vieuwer nieuwe problemen te zijn want ik zie nu (oa) vaak COM Surrogate werkt niet meer

Ik probeer de Vieuwer te verwijderen via:

Configuratiescherm-> standaardprogramma's.

Klik daar op uw standaardprogramma's instellen.

Ga in het linkervenster naar Picasa en klik erop.

Klik dan op dit programma als standaard instellen.

Klik op OK.

Maar ik kom daar helemaal niet in want hij staat NA 'uw standaardprogramma instellen' zeker 15 minuten te laden (groen balk onderin) en dus maar weggeklikt

Niemand die me verder wil/kan helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.