Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had nog een paar vragen totdat ik de knoop doorhakte om het te kopen.

Kan ik deze computer later upgraden indien nodig?

Zitten alle kabels inbegrepen in de samenstelling?

In de comments van de video kaart staat dit:

• - 8PINS + 6PINS Connector zal niet iedereen standaard op zijn voeding hebben zitten (Ik gelukkig wel door modulaire voeding).

Kan dit een probleem worden?

Kan ik er 100% van uit gaan dat alles in elkaar past?

Op het moment dat het niet past, of het is niet naar wens. Kan ik het terug sturen naar Azerty?

Kan deze computer de komende paar jaren de games die dan uit komen nog steeds spelen?

Geplaatst:

Upgraden vormt geen probleem, alle kabeltjes krijg je meegeleverd, ook voor de voeding/videokaart past alles prima.

Gezien je online (op internet) bestelt, kan je automatisch beroep doen op de 'Koop op Afstand'-wet. Na ontvangst van je bestelling geldt er een week 'bedenktijd': dit houdt in dat een of meerdere producten mag terugsturen en je geld terugeisen. Transportkosten (heen en weer) worden niet vergoed.

De GTX760 Ti is over het algemeen een zeer degelijke videokaart; ook recente games en toekomstige games kan deze kaart prima aan. Het is wel mogelijk dat je binnen 2-3 jaar de grafische instellingen ietwat naar beneden moet schroeven (van high naar medium, bijvoorbeeld) om soepeler te kunnen spelen. Deze videokaart beschikt eenmaal over HDMI, DisplayPort, en tweemaal DVI. Er bestaan DVI-naar-HDMI adapters, waardoor je toch twee HDMI-aansluitingen kan gebruiken.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.