Ga naar inhoud

probleem om internetverbinding te krijgen


kkar

Aanbevolen berichten

Sorry eh....want hier is die log waar ge nu niet aanuit zult kunnen,dat het( niet wilde werken.[ATTACH]27810[/ATTACH]

Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.Dit zette mij opeen verkeerd been,want na een herstart van Zoek.exe verscheen er hier niks op pc ,maar wel stond het dan op de systemdrive als zoek-results.log.

zoek-results.log

aangepast door kkar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

En dan graag dit nog:

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

C:\Program Files (x86)\DealPly;z
C:\Program Files (x86)\Iminent;z

  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier een tijdje terug te rap geroepen dat het opgelost is,het is wel iets beter maar ik moet soms de pries nog uit de modem trekken,een 10 tal sec wachten dan om ze er vervolgens weer in te steken en daar is er wel iet verbetering in dan,dat het vroeger soms verscheidene keren achtereen zo moest voor het pakte en nu lukt het voor de 2de keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCleaner heb ik hier inderdaad al gelijk je zegt,maar aan die register opschonen had ik me nog nooit gewaagd,dus nu wel en dan heb ik 5x maal gedaan eer ie geen fouten nimmer vond.Toen pc afgesloten terug opgestart en die modem deed het pas nadat ik hem verscheidene keren terug opstarte,daarom vraag ik ........ kan dat niet zijn dat die modem(of router) kapot is en dat ie het den ene keer doet en den andere keer weer moelijker enz..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar lijkt het nu inderdaad héél sterk op. Alle (mogelijke) malware- en andere problemen zijn van je PC gehaald, dan lijkt het enkel nog aan de hardware te kunnen liggen. En vermits het hier om verbindingsproblemen gaat, moet je dan in de richting van de router gaan kijken. Dat klopt helemaal.

Ondertussen mag je alle gebruikte programma's verwijderen: RSIT, zoek.exe en HijackThis.

Je zou je probleem nog eens kunnen voorleggen in onze hardwarerubriek (met vermelding naar dit topic), maar ik vrees dat ook onze specialisten daar je hetzelfde zullen moeten vertellen over die router. Alleen hebben die mogelijk nog tooltjes in huis om dat eens beter uit te testen. Het proberen waard, dus !

Maar hier in de malwaresectie zijn we ten einde !

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.....ja,ga dat misschiern nog wel daar ook eens vragen voor ik mijn pc-hersteller bel voor ne nieuwe router ,in elk geval bedankt voor de moeite en tijd dat ge daar ingestoken hebt eh....want nu weet ik toch zeker dat het niet aan de software ligt.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.