Ga naar inhoud

D-link kan niet worden beveiligd via website

el stavio

Aanbevolen berichten

Hallo stegisoft,

Vandaag terug geprobeerd om de D-Link aan de praat te krijgen,zonder resultaat.Volgens mij is er iets loos met het IP adres dat reeds is toegekend,

die melding komt altijd weer terug.Ik heb jouw instructies gevolgd,echter krijg ik geen standaardgateway vermeld in het cmd scherm.Nochtans correct

ingetypt,met spatie en al.Heel raar.Waarschijnlijk is het een kleinigheid dat niet correct is ingevoerd,maar ik heb er zo stilaan mijn "goesting" van.

Heb eveneens mijn twee powerlan's aangesloten,na de D-link te hebben afgekoppeld,en toen ik deze had geconfigureerd,kon ik direct op internet.

Ik heb zin om de D-link onder een vrachtwagen te gooien.Morgen ga ik eens kijken naar een setje powerlan's,is een pc winkel in de buurt waar ze

veel keuze hebben.De mijne zijn er van 85mb/s,ik zal die bij mijn tante aansluiten,en dan schaf ik er gelijk zwaardere aan(200 of 500 mb/s) aangezien

mijn tante toch niet zoveel belang hecht aan snelheid,en wijzelf expressnet hebben,dus dat zal de snelheid wel ten goede komen ;-)Ik hou U op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

El Stavio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo stegisoft,

Zoals gezegd heb ik mijn oude powerlines aangesloten bij mijn tante.Na enige aanpassingen in het netwerkcentrum werken

ze naar behoren.Eveneens heb ik hier bij mij thuis de nieuwe aangesloten,werken eveneens okido.Enig nadeel is dat er nu

een netwerkkabel rechtstreeks in haar laptop zit,maar ik ga alles proper bij elkaar hangen met colsonbandjes,haar laptop

blijft toch op een vaste plaats staan.Geef mij dan maar een desktop :-) Alvast nogmaals dank voor de geboden hulp!!

Met vriendelijke groet,

El Stavio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.