Ga naar inhoud

[OPGELOST] Oulook Office 2003 Pro Ox800CCC13 fout

Walliew

Aanbevolen berichten

Bovenstaande foutmelding krijg ik op sommige accounts die ik heb met het replyen op ontvangen mail.

Een aantal wwerkt gewoon goed, nieuwe mail verzenden is geen probleem, accounts testen vanuit Outlook gaat ook gewoon goed, toch af en toe dus die foutmelding.

Vreemde is wel dat de mensen op wiens mail ik reageer, de mail wel ontvangen?!?!?!??

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

0x800CCC13 is een ping fout op de server/netwerk wordt aangegeven met Googelen. Maar hoe op te lossen?

Is dus enkel bij het beantwoorden van mail, nieuw gaat gewoon zonder foutmelding de deur uit. Antwoord ook wel, maar met dus een foutmelding.

Alvast bedankt voor jullie meedenken!

WallieW.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op internet gekeken wat de oorzaak was.

You receive a "0x800ccc13" error message when you try to send an e-mail message in Outlook 2002

site is wel in het engels.

dit gaat over outlook 2002.. maar lijkt me dat die foutmeldingen hetzelfde zijn...

oplossing dus ook hetzelfde.

kort samengevat van die site:

omdat de versie van outlook niet gelijk is met een versie van internet explorer (en outlook op IE steunt) komt de foutmelding.

dit is op te lossen door beide producten te updaten naar de nieuwste versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het veroorzaakt kunnen worden door het downloaden en installeren van Service Pack 3 vraag ik me af.

Van Outlook heb ik alle updates e.d. verwerkt. Is onderdeel bij mij van Office 2003. Net voor office ook een update gedaan, alles is bijgewerkt er zijn geen updates voor me.

Eveneens voor Windows in zijn geheel, geen updates te vinden.

Vorige week heb ik wel SP3 geïnstalleerd en ik heb het idee dat het vanaf dat moment is ontstaan.

SP3 dan maar de-ïnstalleren lijkt me? Daarvoor in ieder geval geen problemen gehad.

Overigens draai ik IE7 versie 7.0.5730.11 en Office 2003, geupdate t/m SP3 dus.

Op beide krijg ik geen andere mogelijkheden tot updaten meer.

Is er inmiddels dan een nieuwe IE8 of zo uitgebracht? Heb ik zoveel gemist????

IE8 is uit in Beta versie zie ik nu.

Net nog een aantal updates voor IE7 weten binnen te krijgen, die zitten dus weer niet in SP3? Het is soms lastig om bij te houden waar ze bij Microsoft allemaal mee bezig zijn hoor :s

Maar voor zover ik weet is Outlook bijgewerkt en IE7. Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fout is opgelost hoor.

Ik had wegens foutmeldingen in AVG 8.0 Free, AVG vervangen door PC Tools Free.

Is een weekje goed gegaan en toen is deze fout erin geslopen. Zojuist PC Tools Free antivirus verwijdert en AVG weer geheel opnieuw geïnstalleerd en draait weer als vanouds. Gelukkig.

PC Tools doet dus iets vreemds met je uitgaande reply's. Best jammer want PC Tools is wel een stuk sneller met scannen van de pc bijv. Maar snelheid is dus ook niet alles, de mens moet niet altijd gehaast zijn denk ik dan maar.

Bedankt voor het meedenken, in het bijzonder Yanncik.

Groet, WallieW.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.