Ga naar inhoud

Freeware MP4 (ev. video) cutter/splitter ?

Passer

Aanbevolen berichten

Heel af en toe moet ik uit een video een fragment halen.

tot hiertoe deed ik het met ofwel

Video cutter - maar deze geeft de laatste tijd storingen in de klank (herinstallatie helpt niet - mogelijk is het omdat de laatste video nogal groot was: 90 Mb)

Avidemus - maar bij deze begint mijn cursor nu stotterend te reageren en zelfs mijn hele systeem valt dan stil zodat ik niet meer aan mijn taakbeheer kan om hem stil te leggen :dong:) uninstall en reinstall helpt ook hier niet

'k Heb er nog al geprobeerd maar 'k ben het beu van er zo maar wat te proberen (zelfs al krijgen die soms 4 ****) want nogal dikwijls hapert er dan weer dit of dan weer dat aan.

Iemand een goeie tip (liefst uit ervaring)

ps: XP, schijfruimte genoeg, 1.7GB ram

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah!, daar had hij zich verstopt xD 'k had hem elders al gezocht, maar niet gevonden dus.

dank je, nu proberen of 't nen brave is !

- - - Updated - - -

mmm... mijn MP4-bestand wordt niet ondersteund en kan dus niet in de collectie geïmporteerd worden...

dus toch een afzonderlijk progje gaan opzoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Passer,

mmm... mijn MP4-bestand wordt niet ondersteund en kan dus niet in de collectie geïmporteerd worden...

dus toch een afzonderlijk progje gaan opzoeken?

Welk mp4-bestand is dat? m4v?

Zie screenshot in bericht #5 -> videobestanden die je wel kan importeren.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.