Ga naar inhoud

Freeware MP4 (ev. video) cutter/splitter ?

Passer

Aanbevolen berichten

ja, maar dat gaat daar over video-banden, terwijl ik dus een mp4-file heb waar ik een stuk wil uitnemen...

Wat voor videobanden . . . , ik heb nergens over videobanden gehad.

Ja . . . welke extensie heeft die mp4-file ???

Importeer die mp4-file bestand in WMM en vervolgens kan je toch stukjes uithalen ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

De realplayer uit die link: het is een progje van 755 kb, maar de installatie duurt 5 à 10 minuten.

Men probeert je nog een aantal dingen op te dringen (kan je afvinken), maar een aantal andere dingen worden je door je strot geduwd. er wordt geprobeerd van je basissurfer te wijzigen, je iconen van je bureaublad worden door mekaar gehaspeld, men probeert nadien je een of ander tune-up-progje te doen installeren en weet ik veel.

Dat alles staat me dik tegen.

MAAR de trimmer die erin zit is heel gebruiksvriendelijk, geen toeters of bellen en hij doet zijn werk prima.

gelukkig had ik vooraf een backup gemaakt, voor ik met allerlei progjes begon.

Ik dacht nog: 'k haal die trimmer.exe eruit, maar als ik dan het programma verwijder, vertikt die exe van zelfstandig te gaan werken.... bwaaa...

'k Moet er nog eens over nadenken - maar makkelijk is hij dus wel.

dat tweede progje dat op het einde genoemd wordt: daar merk ik niet direct een splitter, trimmer bij zitten of het zou in de Free STudio ervan moeten zitten, maar het staat er iig niet duidelijk bij vermeld. 'k Heb het dus ook nog niet geprobeerd.

Die realplayer-trimmer is dus wel goed, maar 'k vertrouw het hele progje eigenlijk niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gebruik zeker geen Nero brandsoftware?
Jawel, maar nog versie 8 Ik weet wel de weg om via een niet zo leg... weg aan de nieuwste versie te geraken, maar omdat ik dat in principe vermijd, werk ik verder met de 8 - trouwens: ik brand bijna niet meer... (xD : bedoel: met Nero natuurlijk :D )
Zelf gebruik ik AVS4YOU, de Unlimited versie.
Probleem is dat ik maar 1, max 2 maal per maand een video moet uitknippen. En dat doe ik dan nog 'in opdracht' om het zo te zeggen: je herinnert mijn vraag van pdf-a's wellicht: het is dus in het kader van dat werk. En om dan 39 € te gaan vragen voor AVS4You (terwijl ik al andere dingen gevraagd heb), dat doe ik liever niet.

@ Leono: 'k ga het eens uitproberen, dank voor de tip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leono: dit lijkt te zijn wat ik bedoelde: niet teveel toeters en bellen, gebruiksvriendelijk - wel bij het installeren weer opletten wat je allemaal moet afvinken.

'k heb het nog maar even geprobeerd, maar het lijkt met goed te zijn.

dank voor je tip !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.