Ga naar inhoud

beveiliging van mijn router

jos daf

Aanbevolen berichten

ja dat denk ik wel want mijn buurman is zo vriendelijk van zijn beveiliging niet te actieveren,dus zit ik met mijn laptop op zijn netwerk draadloos dus de wifi werkt, de toetsen kombinatie FN+ wifi toets is bij mijn laptop een schuifschakelaar aan de voorkant van mijn laptop he ledje brandt dus heb ik wifi verbinding denk ik toch, alleen wil ik ergens mijngegeven van de router in mijn laptop weg halen en terug installeren dan denk ik dat ik dan mij probleem van de aan is maar de vraag is natuurlijk hoe krijg ik dat verdomt rood kruisje weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ja deze werkt, ik kan met mijn laptop op het internet via mijn buurman zijn router, ik ben ook als eens gaan kijken naar mijn ip adres, en dat staat op 192.168.1.1 als ik dit in geef kom ik bij belgacom uit om mijn router de verifieren maar ik ben bij telenet aan gesloten,? wat kan ik nu nog doen?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heeft altijd gewerkt, dan hebben we die een tijdje niet meer gebruikt, nu terug in gebruikgenomen, e ik wilde de tablet ook aan koppelen, deze vroeg een wachtwoord maar dat wist ik niet meer zeker ik deze opgeschreven maarja waar he, en als ik de verschillende wachtwoorden probeer dan zegt hij steeds dit komt niet overeen met wat in de computer is opgeslagen :-((

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.