Ga naar inhoud

[OPGELOST] probleem met een bestand

leen1004

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik kom er niet meer uit.Ik heb windows vista sinds kort en er zit een leuk programma op zoals movie maker nu heb ik al verschillende dvds ermee gemaakt geen probleem.Nu wilde ik een dezelfde maken kreeg ik hem niet ( was eigen schuld ) maar nu wilde ik nero erop zetten ( gratis versie) en heb nero 6 opzoiets ( zegt trial nero 8) nu wil ik nero 6 verwijderen bij de software krijg ik hem niet verwijdert..hij geeft aan als ik erop klik:hij staat vermeld onder: Nero ShowTime CE, en bij programm files zie ik niks staan. als ik deze dan verwijderen wil bij software krijg ik een foutmelding: Nero Webengine werkt niet meer, er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt.Het programma wordt afgesloten en U krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is!!!Maar ik wil nero 8 erop zetten trial versie maar hoe krijg ik de 6 eruit???Hoop iemand hier kan me vertellen wat het probleem is van dit programma!!!:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens bij configuratiescherm - Software. zoek of daar alles van Nero weg is.

Download CCleaner en laat deze alles opruimen. Als die gedaan is dan ga je naar C:\Program files\ en je verwijdert de map Ahead.

Op deze site kan je Nero 8 downloaden. Nero 8 - Trial

je moet de taal op dutch zetten en je e-mailadres invullen. (je krijgt die serial van de trail daar naar toe gemaild.)

Op Vista werkt alleen versie 8 van Nero, met 7 lukt het ook, maar niet altijd zo goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.