Ga naar inhoud

[OPGELOST] Vista verwijderen

Daow

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...

Ik heb ondertussen een poging gedaan om de juiste drivers te slipstreamen maar is me tot nu toe helaas niet gelukt. Tijdens de nlite procedure komt men op een bepaald moment tot het kiezen van de juiste drivers voor de harde schijf. Het is daar dat het niet lukt. Alhoewel ik de map drivers van de originele meegeleverde cd gekopieerd heb naar een nieuwe map zoals beschreven in de handleiding van nlite worden er geen driver bestanden gevonden door nlite. Als ik op de AHCI map klik om te selecteren waarin de drivers normaal moeten zitten en daarna op "ok" verschijnen er geen driver bestanden in het "select multidriver to integrate" venster. (zie bijlage 2) Eveneens verschijnen er geen bestanden als ik op een van de submappen klik onder AHCI map. De bestanden die er respectievelijk in zitten zijn :

iata78_cd, F32.ima en F64.ima (deze 2 laatste zijn image bestanden ?, verkregen na uitpakken).

Ik heb het dan ook nog eens geprobeerd via het kopieren van de bestanden uit de windows/system32/drivers map ; de bestanden die ik via de apparaatbeheer/stuurprogrammagegevens/eigenschappen van de harde schijf gevonden had maar dit lukte ook al niet (allemaal -sys bestanden)

Weet iemand wat er hier mis gaat?

drivermap.doc

[ATTACH]1026[/ATTACH]

lege multidriver venster.doc

apparaatbeheer.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.