Ga naar inhoud

[OPGELOST] beeldscherm probleem

Aanbevolen berichten

Gast capronicus
Geplaatst:

weer een probleem :proud:

Ik heb hier nog een "oude" Ag neovo F-15 scherm staan die vermoedelijk zojuist het leven heeft gelaten. Gezien er met de pc niks aan de hand is, ligt het probleem bij het scherm. deze geeft nml enkel een flikkerend lichtje bij de aan en uit knop wanneer ik de adapter insteek. Ook op de adapter is er een "status" lichtje en deze is perfect egaal wanneer deze niet in het scherm steekt als ik dat wel doe begint het ook te flikkeren. Iemand enig idee?

Geplaatst:

Scherm al op andere pc gestest?

Zou ook gewoon kunnen dat je grafiche kaart niet goed meer werkt op je huidige pc.

Om dat te testen kan je best gewoon een ander scherm aanlsuiten op je pc.

Gast capronicus
Geplaatst:

na het te hebben aangeslote op een ander scherm kwam ik tot de conclusie dat hij automatisch constant af en aan springt zonder enige logische reden :s

Geplaatst:

Dan denk ik dat je scherm helaas is overleden.

Hoe oud was dit scherm precies?

Schermen gaan nu eenmaal kapot, niks aan te doen.

Gaan sparen voor een ander scherm, als je daar advies voor nodig hebt.....

Gast capronicus
Geplaatst:

kwas al van plan om een nieuw scherm te kopen, en mss het oude te gebruike voor dual-screen, bij deze zal dat dus niet meer gaan :bawling:. Ik ben niet meer zeker over de leeftijd van het ding maar kschat ongeveer dat ik het heb gekocht rond 2001-2002 :P

Gast capronicus
Geplaatst:

heb al een scherm op het oog binne me budget :P, toch bedankt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.