Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jammer maar helaas :P

De pc is net weer uitgevallen.

Ik heb vlug in apparaatbeheer terug gekeken en nu staat er dit.

IDE\DiskM4-CT064M4SSD2__________________________0002____

IDE\M4-CT064M4SSD2__________________________0002____

IDE\DiskM4-CT064M4SSD2__________________________

M4-CT064M4SSD2__________________________0002____

GenDisk

Ik vermoed dat dit toch wil zeggen dat de firmware update gelukt is?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Dit is nog de oude firmware :hmmmm: de update is dus niet gelukt.

Je hebt het programma toch uitgevoerd wat je gedownload had, heb je een foutmelding gekregen?

0002 is de firmware versie van je SSD

Geplaatst:

Beste,

Bij het proberen installeren van de juiste firmware kreeg ik dezelfde melding als bij de installatie die ik eerder probeerde.

Zoals in onderstaande foto's te zien is zegt hij dat hij geen schijf gevonden heeft maar dat het misschien kan werken :s.

Ik heb de foutmelding die de pc geeft na het uitvallen ook erbij gezet.

Alvast bedankt,

Jelle

post-45225-1417705550,9867_thumb.jpg

post-45225-1417705551,5743_thumb.jpg

post-45225-1417705551,6294_thumb.jpg

Geplaatst:

Beste,

Via een andere pc is het gelukt de ssd te updateen.

IDE\DiskM4-CT064M4SSD2__________________________070H____

IDE\M4-CT064M4SSD2__________________________070H____

IDE\DiskM4-CT064M4SSD2__________________________

M4-CT064M4SSD2__________________________070H____

GenDisk

Fingers crossed nu dat het dat is :P

Alvast bedankt,

Jelle

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Bij deze nog een update van het probleem,

De pc is niet meer uitgevallen sinds de update in een andere pc.

Hartelijk dank voor de uitleg!!!

Heeft u enig idee hoe ik dit probleem kan voorkomen in de toekomst?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Mooi te horen dat je SSD nu wel naar behoren blijft werken :top:

Het enige wat je kan doen om dit soort problemen te vermijden is om af en toe eens een kijkje te nemen op de site van de fabrikant om te zien of er een update voor je SSD beschikbaar is.

Maar als je geen problemen ondervind is een update niet altijd nodig, vaak kan je de verbeteringen lezen op de website en kan je oordelen of deze verbeteringen van toepassing zijn voor jou.

Dan wens ik je verder nog veel computerplezier. ;-)

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten

door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.