Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb een forum gemaakt, op de server van mijn broers school. Maar nu ziet het internet adres dat je bovenaan te zien krijgt er lelijk uit ( Spits Forum • Index page ), is het mogelijk om dit, via een mod ofzo, naar iets mooiers te veranderen ? (bv. www.SpitsForum.be)

Ik heb dat domein niet gekocht, en als je dat intipt moet je ook niet bij het forum uit komen, maar ik ben gewoon een beetje een perfectionist, en vroeg me dus af of dit mogelijk is ^^

Dankjewel

Grtn

Geplaatst:

hij bedoeld volgens mij de url waar je naartoe suft, dit forum maakt van een url automatisch de header.

.com's of .be's moet je eigenlijk altijd registreren (tegen betaling), maar er zijn ook topleveldomeinen die gratis te verkrijgen zijn (waarvan .tk een voorbeeld is), maar die komen normaal gezien wel met banners of popups...

Geplaatst:

Wat je zou kunnen doen is op de url zelf een pagina zetten met maar 1 frame, en in dat frame direct je hoofdpagina laten laden. Dan gaat altijd de gewone pagina blijven, en zie je de rest niet.

Besef wel dat dit vrij irritant is bij een forum, aangezien het daar juist handig is dat je iemand een link kan geven van een bepaald topic of een bepaalde post. Als je zo werkt dat de URL mooi verborgen zit is dat een stuk vervelender...

Geplaatst:
Wat je zou kunnen doen is op de url zelf een pagina zetten met maar 1 frame, en in dat frame direct je hoofdpagina laten laden. Dan gaat altijd de gewone pagina blijven, en zie je de rest niet.

Besef wel dat dit vrij irritant is bij een forum, aangezien het daar juist handig is dat je iemand een link kan geven van een bepaald topic of een bepaalde post. Als je zo werkt dat de URL mooi verborgen zit is dat een stuk vervelender...

True, ik besef dat perfect :P Alee, toch na dat ik deze vraag had gesteld xD

Ik ga het dus gewoon zo laten, maar ik vroeg me nog altijd af of dat mogelijk was, dus heb ik de vraag laten staan ^^

Bedankt :D

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.