Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb net traktor dj pro 2 gekocht en geïnstalleerd, ik heb nu opeens geen geluid (niet alleen in traktor) meer op mijn hp pavilion dm3 2010(denk ik:hmmmm:) ik heb al vanalles geprobeerd, drivers gedownload en geïnstalleerd, verwijderd en opnieuw opgestart, uitgeschakeld en ingeschakeld, er staat niets op dempen, drivers waren up-to-date, de computer detecteert de speakers (intern) wel, maar het geluid komt niet door op de speakers. Met een koptelefoon werkt het wel. Ik heb geen idee wat ik nu nog kan doen, ik hoop dat jullie de oplossing weten.

alvast bedankt

Geplaatst:
Ik ken er niet veel van maar misschien moet je eens kijken bij configuratie / geluid

Dat heb ik natuurlijk al geprobeerd, hij lijkt het geluid wel af te spelen, maar er komt geen geluid uit de speakers

Geplaatst:
Is de pin van de luidspreker goed ingedrukt aan de computer?

Heb je ook gekeken in configuratiescherm / programma van de geluiddriver zoals Realtek?

het gaat om de interne speaker, toch bedankt:-)

Geplaatst:
Dan heb je een laptop en niet zoals je schreef computer.

Mogelijk moet je FN + geluidtoets nog activeren.

sorry, dat was inderdaad niet helemaal duidelijk.

wat bedoel je met de geluidstoets? de mute knop?

Geplaatst:
Het kan mute knop zijn maar mogelijk ook geluidknop.

Als ik de fn toets indruk, dan gebruik ik de de functietoetsen (f11) ik heb een lichtje bij de mute toets, dus ik weet zeker dat hij uitstaat, ook het volume staat op Max.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.