Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag Apachke,

:welkom:

Zulke instellingen kan je aanpassen door bovenaan in het venster van Google Chrome op post-23245-1417705552,4723_thumb.png te klikken.

In het menu dat dan verschijnt klik je op instellingen.

Scroll naar beneden tot je bij privacy komt en wachtwoorden en formulieren, daar pas je alles aan naar eigen smaak. ;-)

Geplaatst:

Hey Clarkie,

dat had ik al allemaal gedaan, maar helaas blijft Chrome alles onthouden wat in de adresbalk staat/gestaan heeft. Ik ben nog eventjes gaan googelen op internet en blijkbaar is dat iets wat niet zo gemakkelijk te verhelpen is. ???

Geplaatst:

Nope, dat is het ook niet, heb ik ook al allemaal uitgeschakeld. Het heeft volgens mij iets met de geschiedenis te maken.

Het probleem is dat de browser elke site onthoudt die ingetikt wordt. Eigenlijk wil ik dat mijn browsergeschiedenis niet onthouden wordt.

Geplaatst:

In de link die je doorgenomen hebt staat er een link naar deze pagina.

Daar staan de verschillende mogelijkheden vermeld waarop je de geschiedenis kan verwijderen.

Verder begrijp ik niet goed waarom een reeds bezochte site niet te voorschijn zou mogen komen in de adresbalk?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dag Apachke,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.