Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Mensen, ik zit hier met een raar probleem. Ik werk met vista en heb mijn dvd's naar mijn hd gekopieerd met windows media player. Nu wil ik sommige van die liedjes overzetten naar mijn mp3 speler. Dus ik doe gewoon kopieren naar en dan staat het liedje op mijn mp3. Maar nu zijn er sommige liedjes bij die ik wil kopieren en waar ik deze melding krijg : bestand heeft eigenschappen die niet naar de nieuwe locatie kunnen worden gekopierd. Dan heb ik de mogelijkheid om dit toch te doen (maar dan kan ik die muziek niet afspelen met mijn mp3 in de wagen) ofwel kan ik annuleren. Hoe kan ik toch die liedjes overschrijven naar mijn mp3 speler dat hij deze toch kan afspelen. Heb al geprobeert om de naam van het liedje te veranderen, maar dat blijft steeds hetzelfde. Hopelijk week iemand raad. :dong:

Geplaatst:

dat kan verschillende oorzaken hebben, dat je sommige niet kan kopiëren.

alles is terug te voeren op het verschil tussen wat je pc kan en wat je mp3 speler kan.

het kan te maken hebben met de omvang van het bestand, te groot voor je mp3 speler

het kan ook (ik denk waarschijnlijker) dat je pc sommige liedjes in mwv (mediaplayer-bestand) heeft opgeslagen en dat je mp3 speler daar niets mee kan (omdat ie alleen maar mp3 aankan, bijv).

dus: ga met deze kennis eens na hoe dat bij jou zit.

Geplaatst:

het zal blijkbaar een ander probleem zijn. Heb alles nagekeken, staat niet in mwv en het bestand is ook niet te groot.

En het is raar dat het maar hier en daar gebeurd met een liedje, dus niet allemaal. Ik denk dat het enige wat ik kan

proberen is, nog eens de cd opnieuw op mijn hd zetten. Maar toch bedankt voor de info.

Geplaatst:

Neem eerst bericht 4 door.

In bericht 1 staat er dat het gaat over DVD's waarop de muziek staat, in welk bestandsformaat staan ze daar?

Hoe groot is zo'n muziekbestand als het op je MP3 speler staat?

Geplaatst:

sorry het ging over originele cd's die ik naar mijn hd had gezet. Maar ondertussen heb ik even audiograbber uitgetest en blijkbaar is nu alles in orde.

Bedankt om te helpen. :top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.