Ga naar inhoud

Game pc nr 1000

Aanbevolen berichten

Yo,

Zoals velen onder ons ben ik ook op zoek naar een nieuwe game pc. Ik heb hier enkele paginas afgescrolt naar eentje met hetzelfde budget als mij maar heb niet echt iets tegengekomen om te bekijken.

Ik had een vette alienware pc (gewonnen met een competition) maar die is afgebrand samen met mijn huis vrijdag -_-. Er rest mij dus niets anders dan een nieuwe bestellen. Toch nog 1 lichtpuntje aan het einde van de tunnel dan.

Give me some guidance please!

Waarvoor heb ik een PC nodig? Gamen

Wat is mijn budget? - 2000-2200

Een merkcomputer of een samenstelling? - Samenstelling

Ga ik overklokken? - No clue wat dat eigenlijk wil zeggen. Heb ik dit nodig om ultra te gamen?

Ga ik later upgraden? De mogelijkheid zou er toch moeten zijn, ja

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Waarom niet

Ga ik zelf assembleren? - nee, no skills

Heb ik een besturingssysteem nodig? - Ja windows 7 of 8. Nog nooit met 8 gewerkt wel

Ga ik zelf installeren? - Ja, dit kan ik zelf :)

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - een goeie koeling die niet te luid is. Het moet niet de stilste zijn maar liefst geen grasmachine

Heb ik nog randapparatuur nodig? - Een monitor (23 inch)

Heb ik specifieke wensen? - Dubbele videokaart om eventueel later met meerdere schermen te werken?

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - ik woon in Belgie. Azerty is goed voor mij, jullie raden dit meestal toch aan.

Moesten jullie nog iets moeten weten; vraag maar.

Alvast bedankt;

Matti

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor u deze samenstelling gedaan.

Intel Core i7 4820K / 3.7 GHz - 10 MB cache

Met heel stille aparte koeler

250 Gb SSD voor snelle opstart van pc en uiteraard ook de programma dat daar geïnstalleerd is.

4 TB harddisk

750 Watt voeding

24 inch scherm

3 GB videokaart GeForce GTX 780 - GDDR5

Het is niet nodig om een tweede videokaart te nemen want deze videokaart kan je de laatste games vlot aan.

Ook kan je meerdere beeldschermen op aansluiten.

Montage inbegrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor de samenstelling. Alles wat nodig is zit hierin vooronderstel ik (ik ben een leek als het over samenstellingen ga)?

Moet ik iets speciaals doen om Windows dan op die solid state te installeren? Gewoon cd'tje insteken en de juiste schijf aanduiden veronderstel ik?

En die 24inch, is dat hoge-resutiescherm btw?

Mvg,

Matti

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.